Page 81 - vitheesone
P. 81
- ຕົວປ ົ່ ຽນຕາມ
ົ່
- ຕົວປ ົ່ ຽນທີຖຼືກຄວບຄຸມ
ຄ. ວິທີທົດລອງ
ູ້
ງ. ກໍານົດຂັນຕອນການປະຕິບັດ
ຕົວຢ ົ່ າງ: ການຈໍາແນກຕົວປ ົ່ ຽນຕ ົ່ າງໆ
ົ່
ູ້
ູ້
ົ່
ົ່
ົ່
ການຈໍາແນກຕົົວປ ົ່ ຽນຕ ົ່ າງໆເຊັນ: ປ ົ່ ອຍວັດຖຸຮ ບທໍກົມໃດໜ ງກິງລົງຕາມພຼືນໜູ້າພຽງງົ່ຽງເມຼືອ
ູ້
ົ່
ູ້
ົ່
ເພີນປ ົ່ ຽນພຼືນງົ່ຽງເປັນມ ມ 15 ອົງສາ, 30 ອົງສາ ແລະ 45 ອົງສາ ແລູ້ວຈັບເວລາທີວັດຖຸກິງລົງຈາກການທົດ
ົ່
ົ່
ູ້
ລອງນີຕົວໃດເປັນຕົວປ ົ່ ຽນອິດສະຫ ະ, ຕົວປ ົ່ ຽນຕາມ ແລະ ຕາມປ ົ່ ຽນທີຖຼືກຄວບຄຸມ ຖູ້າວ ົ່ າວັດຖຸຮ ບທໍກົມ
ົ່
ເຮັດດູ້ວຍໄມູ້, ທໍ ຟີວີຊິ (PVC) ແລະ ເຮັດດູ້ວຍເຫ ັກຈະເປັນແນວໃດ?
B
ກ
1 m
30
A ູ້ ົ່ ູ້ C
ຮ ບທີ 1 ແບບພຼືນງົ່ຽງທີໃຊູ້ກິງວັດຖຸ
ຈໍາແນກຕົວປ ົ່ ຽນຕ ົ່ າງໆ
ົ່
ົ່
- ຕົວປ ົ່ ຽນອິດສະຫ ະ ຫ ຼື ຕົວປ ົ່ ຽນເອກະລາດ ແມ ົ່ ນຊະນິດຂອງວັດຖຸທີນໍາມາໃຊູ້ເຮັດທໍກົມ.
ົ່ ົ່ ູ້
- ຕົວປ ົ່ ຽນຕາມແມ ົ່ ນເວລາທີທໍກິງລົງ
ົ່
- ຕົວປ ົ່ ຽນທີຖຼືກຄວບຄຸມແມ ົ່ ນ:
ົ່
+ ລັດສະໝີ ແລະ ຄວາມຍາວຂອງທໍກົົມ
ູ້
+ ມ ມຂອງພຼືນງົ່ຽງ
ູ້
ົ່
+ ຊະນິດວັດຖຸທີເອົາມາເຮັດພຼືນງົ່ຽງ
ົ່
ູ້
+ ໄລຍະທາງທີໃຊູ້ກິງ
ູ້
+ ຄວາມຍາວຂອງພຼືນງົ່ຽງ
2.4. ໂຄງຮ ົ່ າງຂອງໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດ
ົ່
ູ້
ູ້
ພາຍຫ ັງທີນັກຮຽນໄດູ້ປະຕິບັດຕາມຂໍ 2.1,2.2 ແລະ 2.3 ແລູ້ວນັກຮຽນຈະເອົາຂໍມ ນຕ ົ່ າງໆຈາກ
ູ້
ົ່
ົ່
ູ້
ົ່ ູ້
ຂໍ 3 ຂໍນັນມາຕິດແລູ້ວຄັດໃສ ົ່ ກັບໂຄງຮ ົ່ າງຂອງໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດຂອງເຂົາເພຼືອສະເໜີຕໍຜ ູ້ອໍານວຍ
ົ່
ົ່
ການ ຫ ຼື ພາກສ ົ່ ວນອົງການຕ ົ່ າງໆທີອາດຈະຕອບສະໜອງໃຊູ້ງ ົ ບປະມານຈໍານວນໜ ງຕາມຄວາມເປັນຈິງຂອງ
ູ້
ໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດນັນ.