Page 75 - vitheesone
P. 75

ົ່           ົ່
                                ຸ
 ທີໄດູ້ຮຽນມາ   -  ແວ ົ່ ນກົມສວດ   ຂອງບົດຮຽນທີໄດູ້ຮຽນມາ  ສະຫ ບບົດຮຽນ   ທີ   ນັກສ ກ
                                                             ສາກັບຄ -
    2. ຈຸດສຸມຂອງແວ ົ່ ນກົມ.

                                                             ນັກຮຽນ
 ົ່
 3. ວິທີ ແລະ ເງ ຼື ອນໄຂໃນການສູ້າງແຕູ້ມຜ ົ່ ານແວ ົ່ ນກົມ.


      ູ້
     - ລັດສະໝີແສງຂະໜານກັບແກນຕົນຫ ັງຈາກຖຼືກສະທູ້ອນຢ ົ່  IV. ຂັນປະເມີນ
 ູ້
 ູ້
 ແວ ົ່ ນກົມແລູ້ວຈະໄປຜ ົ່ ານຈຸດສ ມຕົນຂອງແວ ົ່ ນ
 - ໃຫູ້ນັກສ ກ  ູ້  ົ່      - ນັກສ ກສາຖົບ        5            - ສັງເກດ
 -    ຄ ຕັງຄໍາຖາມເພຼືອທົບ
 ູ້
 ສາທົບທວນ     - ລັດສະໝີແສງຜ ົ່ ານຈຸດສ ມຕົນຫ ັງຈາກຖຼືກສະທູ້ອນຢ ົ່  ທວນຄວາມຈຼື     ການ
 ທວນຄວາມຈໍາຂອງນັກ                               ນາ
 ູ້
 ູ້
                                  ູ້
 ເຂົາໃຈວິທີ   ແວ ົ່ ນກົມແລູ້ວຈະຂະໜານກັບແກນຕົນ   ສ ກສາໂດຍໃຊູ້ຄໍາຖາມທີ ົ່  ແລູ້ວຂ ນຕອບ   ຕອບຄໍາ
                                                ທີ
 ແລະ      - ລັດສະໝີແສງຜ ົ່ ານຈຸດໃຈກາງ c ຫ ັງຈາກຖຼືກສະທູ້ອນ  ວ ົ່ າ:  ວິທີ  ແລະ  ເງ ຼື ອນໄຂ  -ນ/ສຮຽນອ ົ່ ອນ,      ຖາມຂອງ
                   ົ່
 ົ່
 ົ່
 ເງ ຼື ອນໄຂໃນ  ຢ  ົ່ ແວ ົ່ ນກົມແລູ້ວຈະກັບຄຼືນທາງເກົາ   ໃນການສູ້າງແຕູ້ມຜ ົ່ ານ  ົ່  ນັກສ ກ
                           ກາງ ແລະ ເກັງ

 ການສູ້າງແຕູ້ມ                                               ສາ
                             ູ້
    ແວ ົ່ ນກົມ.?           ຂ ນຕອບ
 ຜ ົ່ ານແວ ົ່ ນ

 ກົມ.

                                         ູ້
     ູ້
 -  ໃຫູ້ນັກສ ກ     V. ຂັນມອບວຽກບູ້ານ   -  ນັກສ ກສາຕັງໃຈ  5     -  ສັງເກດ
 ູ້
 ສາຕັງໃຈຮຽນ  ແລະ ຕັກເຕຼືອນ   ຟັງ  ການແນະນໍາ ນາ               ການຕັງ ູ້




 64
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80