Page 74 - vitheesone
P. 74
ົ່ ົ່
ຸ
ທີໄດູ້ຮຽນມາ - ແວ ົ່ ນກົມສວດ ຂອງບົດຮຽນທີໄດູ້ຮຽນມາ ສະຫ ບບົດຮຽນ ທີ ນັກສ ກ
ສາກັບຄ -
2. ຈຸດສຸມຂອງແວ ົ່ ນກົມ.
ນັກຮຽນ
ົ່
3. ວິທີ ແລະ ເງ ຼື ອນໄຂໃນການສູ້າງແຕູ້ມຜ ົ່ ານແວ ົ່ ນກົມ.
ູ້
- ລັດສະໝີແສງຂະໜານກັບແກນຕົນຫ ັງຈາກຖຼືກສະທູ້ອນຢ ົ່ IV. ຂັນປະເມີນ
ູ້
ູ້
ແວ ົ່ ນກົມແລູ້ວຈະໄປຜ ົ່ ານຈຸດສ ມຕົນຂອງແວ ົ່ ນ
- ໃຫູ້ນັກສ ກ ູ້ ົ່ - ນັກສ ກສາຖົບ 5 - ສັງເກດ
- ຄ ຕັງຄໍາຖາມເພຼືອທົບ
ູ້
ສາທົບທວນ - ລັດສະໝີແສງຜ ົ່ ານຈຸດສ ມຕົນຫ ັງຈາກຖຼືກສະທູ້ອນຢ ົ່ ທວນຄວາມຈຼື ການ
ທວນຄວາມຈໍາຂອງນັກ ນາ
ູ້
ູ້
ູ້
ເຂົາໃຈວິທີ ແວ ົ່ ນກົມແລູ້ວຈະຂະໜານກັບແກນຕົນ ສ ກສາໂດຍໃຊູ້ຄໍາຖາມທີ ົ່ ແລູ້ວຂ ນຕອບ ຕອບຄໍາ
ທີ
ແລະ - ລັດສະໝີແສງຜ ົ່ ານຈຸດໃຈກາງ c ຫ ັງຈາກຖຼືກສະທູ້ອນ ວ ົ່ າ: ວິທີ ແລະ ເງ ຼື ອນໄຂ -ນ/ສຮຽນອ ົ່ ອນ, ຖາມຂອງ
ົ່
ົ່
ົ່
ເງ ຼື ອນໄຂໃນ ຢ ົ່ ແວ ົ່ ນກົມແລູ້ວຈະກັບຄຼືນທາງເກົາ ໃນການສູ້າງແຕູ້ມຜ ົ່ ານ ົ່ ນັກສ ກ
ກາງ ແລະ ເກັງ
ການສູ້າງແຕູ້ມ ສາ
ູ້
ແວ ົ່ ນກົມ.? ຂ ນຕອບ
ຜ ົ່ ານແວ ົ່ ນ
ກົມ.
ູ້
ູ້
- ໃຫູ້ນັກສ ກ V. ຂັນມອບວຽກບູ້ານ - ນັກສ ກສາຕັງໃຈ 5 - ສັງເກດ
ູ້
ສາຕັງໃຈຮຽນ ແລະ ຕັກເຕຼືອນ ຟັງ ການແນະນໍາ ນາ ການຕັງ ູ້
64