ຈຸດປະສົງ
ຜູ້ດູແລ
ຜູ້ອອກແບບ
ຂໍ້ຄວາມຈາກການ ຕອບຮັບ: 15
ຄູ່ມືສະບັບນີ້ ກຳນົດທີ່ຕັ້ງ ພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່, ຂອບເຂດສິດ, ໂຄງປະກອບການຈັດຕັ້ງ ຫຼັກການ ແລະ ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ເພື່ອເປັນບ່ອນອີງ ໃຫ້ແກ່ການຈັດຕັ້ງ ແລະ ການ ເຄືອນໄຫວ ຂອງວິທະຍາໄລຄູຄັງໄຂ ແນໃສ່ຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍແນວທາງນະໂຍບາຍ, ຍຸດທະສາດ, ແຜນພັດທະນການສຶກສາ ແລະ ກິລາ ໂດຍສະເພາະແຜນພັດທະນາວິທະຍາໄລຄູ ໃນການກໍ່ສ້າງ, ຝຶກອົບຮົມ, ພັດທະນາວິຊາຊີບຄູ ແລະ ນັກວິຊາການ ໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ.
ພາລະບົດບາດ
ຜູ້ດູແລ
ຜູ້ອອກແບບ
ຂໍ້ຄວາມຈາກການ ຕອບຮັບ: 15
ຄູ່ມືສະບັບນີ້ ກຳນົດທີ່ຕັ້ງ ພາລະບົດບາດ, ໜ້າທີ່, ຂອບເຂດສິດ, ໂຄງປະກອບການຈັດຕັ້ງ ຫຼັກການ ແລະ ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ເພື່ອເປັນບ່ອນອີງ ໃຫ້ແກ່ການຈັດຕັ້ງ ແລະ ການ ເຄືອນໄຫວ ຂອງວິທະຍາໄລຄູຄັງໄຂ ແນໃສ່ຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍແນວທາງນະໂຍບາຍ, ຍຸດທະສາດ, ແຜນພັດທະນການສຶກສາ ແລະ ກິລາ ໂດຍສະເພາະແຜນພັດທະນາວິທະຍາໄລຄູ ໃນການກໍ່ສ້າງ, ຝຶກອົບຮົມ, ພັດທະນາວິຊາຊີບຄູ ແລະ ນັກວິຊາການ ໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ.
ວິທະຍາໄລຄູຄັງໄຂ ແມ່ນໄດ້ສືບທອດມາຈາກໂຮງຮຽນສ້າງຄູມັດທະຍົມສູນກາງແນວລາວຮັກຊາດ ເຊິ່ງສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນເມື່ອວັນທີ 20 ພະຈິກ (11) ປີ 1965 ທີ່ ຖໍ້າຄວາຍ, ບ້ານນາຄາວ, ເມືອງວຽງໄຊ ແຂວງຫົວພັນ ໂດຍໃສ່ຊື່ວ່າ: “ໂຮງຮຽນສ້າງຄູມັດທະຍົມສູນກາງ”. ເຊິ່ງມີການປ່ຽນແປງແຕ່ລະໄລຍະດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້:
ຕາມການມອບໝາຍຂອງກົມສ້າງຄູ, ກະຊວງສຶກສາທິການ, ວິທະຍາໄລຄູຄັງໄຂມີໜ້າທີ່ກໍ່ສ້າງຄູໃຫ້ແກ່ 2 ແຂວງພາກເໜືອຄື: ແຂວງຊຽງຂວາງແລະແຂວງຫົວພັນ, ນອກນັ້ນຍັງໄດ້ສ້າງຄູຊົນເຜົ່າຕາມໂຄງການ LABE ໃຫ້ແກ່ແຂວງຊຽງຂວາງ, ແຂວງຫົວພັນ, ແຂວງວຽງຈັນ, ແຂວງຫຼວງພະບາງ, ແຂວງບໍລິຄຳໄຊແລະເຂດພິເສດໄຊສົມບູນ.
khangkhay_ttc@yahoo.com
+856 61 215003
© ເວບໄຊ ວິທະຍາໄລຄູຄັງໄຂ. ສະຫງວນລິຄະສິດໜ່ວຍງານ ອອກແບບໂດຍ: ໄມສຸກ ຢ່າງເຈຍມົວ ແລະ ຈັນທະແສງ ໜ່ວຍ ງານ