Page 37 - vitheesone
P. 37

-  ລົງມຼືສາທິດ ວ ົ່ າການຄາດຄະເນຄົນໃດ ຖຼືກ ຫ ຼື ຜິດ ແລູ້ວໃຫູ້ສັງເກດ, ຕິດຕາມທຸກໆໄລຍະການ
                             ອະທິບາຍ, ໃຊູ້ກະດານ, ຮ ບພາບ ແລະ ແຜ ົ່ ນພ ມ.

                                                 ົ່
                                 ູ້
                                                     ູ້
                           -  ຄ ເອີນນັກຮຽນຈໍານວນໜ ງເຂົາຮ ົ່ ວມເຮັດການສາທິດ
                                                          ົ່
                                  ູ້
                                                             ູ້
                                                                           ົ່
                                                                              ູ້
                           -  ບາງຄັງຄ ອາດເຮັດການທົດລອງໃຫູ້ເບິງຊໍາອີກຖູ້ານັກຮຽນບໍເຂົາໃຈ
                               ູ້
                        3.3. ຂັນຕອນສະຫ ບຜົນ.
                                          ຸ
                             ກ.  ການສູ້າງບົດສະຫ ບຜົນ
                                            ຸ
                                                                       ູ້
                                                               ົ່
                             -  ຄ ຄວນແນະນໍາໃຫູ້ນັຮຽນສະຫ ບໂດຍທີຄ ເປັນຜ ູ້ຊີຊ ົ່ ອງທາງໃຫູ້
                                                        ຸ
                             ຂ. ການວັດຜົນຂອງນັກຮຽນ
                             -  ໃຫູ້ນັກຮຽນຂຽນບົດລາຍງານສະຫ ບຜົນການສາທິດ
                                                            ຸ
                                   ູ້
                                                                                    ົ່
                             -   ຕັງບັນຫາຖາມໃຫູ້ນັກຮຽນອະທິບາຍ, ຄ ໃຫູ້ນັກຮຽນຕອບປາກເປົາ ຫ ຼື ຂຽນເປັນບົດລາຍ
                                ງານກໍໄດູ້
                                                     ົ່
                                                                                  ົ່
                             -  ໃຫູ້ນັກຮຽນລອງສາທິດເບິງວ ົ່ າໄດູ້ຜົນຕາມຄວາມຕູ້ອງການ ຫ ຼື ບໍ?
                                                                                              ົ່
                                                                           ູ້
                             -   ຄວນມີການປະເມີນຜົນຂອງການສາທິດ, ອະທິບາຍຂໍບົກຜ ົ່ ອງ ແລະ ສະເໜີເພຼືອປັບປຸງໃຫູ້ດີ
                                  ູ້
                                ຂ ນ
                     4. ການສອນສາທິດ.


                        4.1. ສາທິດການຊອກຫາທາດແປູ້ງຈາກອາຫານການກິນຕ ົ່ າງໆ.

                          ກິດຈະກໍາ:

                             ອຸປະກອນ:
                                 ູ້
                                                         ູ້
                                             ູ້
                           -  ເຂົາຈູ້າວສຸກ , ເຂົາໜຽວສຸກ, ເຂົາໜົມປັງ,
                           -   ຜັກກະລໍາປີ, ໝາກຊ , ມັນດູ້າງ, ເຜຼືອກ,
                           -  ສາລີສຸກ, ເຕົາຮ  ູ້, ຜັກກາດຂາວ, ຫົວຜັກຕ ົ່ າງໆ,

                                                ູ້
                           -  ຫົວຜັກບົວໃຫ ົ່ ຍ, ເຂົາປຸູ້ນ , ໝາກໄມູ້ຕ ົ່ າງໆ……
                                                   ົ່
                           -  ເປຕາດີນ ຫ ຼື ໄອໂອດີນ ທີມີຂາຍຕາມຮູ້ານຂູ້າຍຢາ, ມີດປາດ
                           -  ເຈູ້ຍອານາໄມ

                             ວິທີດໍາເນີນກິດຈະກໍາ:

                           -   ໃຊູ້ມີດປາດ ຜັກກະລໍາປີ, ໝາກຊ , ມັນດູ້າງ,
                               ເຜຼືອກ, ຜັກກາດຂາວ, ຫົວຜັກຕ ົ່ າງໆ,
                                                                       ູ້
                               ຫົວຜັກບົວໃຫ ົ່ ຍ , ໝາກມ ົ່ ວງສຸກ……ໃຫູ້ເຫັນເນຼືອ

                           -  ແລູ້ວໃຊູ້ເປຕາດີນຢອດໃສ ົ່ ແຕ ົ່ ລະອັນວ ົ່ າຈະເປັນສີຫຍັງ?

                             ສັງເກດ
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42