Page 7 - vitheesone
P. 7
ົ່
ແຜນການຮຽນ-ການສອນມີຄວາມສໍາຄັນເພຼືອຊ ົ່ ວຍໃຫູ້ການດໍາເນີນການຮຽນ-ການສອນມີ
ູ້
ປະສິດທິພາບສ ງຂ ນ, ການວາງແຜນດໍາເນີນກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນໃຫູ້ເໝາະກັບ
ົ່
ູ້
ລະດັບຄວາມສາມາດ ແລະ ຄວາມຮັບຮ ູ້ຂອງຜ ູ້ຮຽນ, ເນຼືອໃນວິຊາ ແລະ ເພຼືອນໍາຜ ູ້ຮຽນໄປສ ົ່
ົ່
ຈຸດປະສົງທີວາງໄວູ້. ..................................................................................................... 50
2. ໂຄງຮ ົ່ າງການກະກຽມແຜນການຮຽນ-ການສອນວິທະຍາສາດ. ................................ 50
ົ່
3. ລັກສະນະທົວໄປຂອງແຜນການຮຽນ-ການສອນວິທະຍາສາດ ................................. 50
3.1. ຄວາມໝາຍ: ................................................................................................. 50
3.2. ອົງປະກອບຂອງການຈັດແຜນກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນ. .......................... 51
3.3. ລັກສະນະຂອງແຜນການຮຽນ-ການສອນ ......................................................... 51
4. ການຂຽນແຜນການສອນວິທະຍາສາດ. ................................................................... 51
ູ້
4.1. ຮ ບແບບຂອງແຜນການສອນວິທະຍາສາດໄລຍະສັນ ........................................ 52
ູ້
I. ຂັນນໍາ .................................................................................................................. 53
ບົດທີ 15 ໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດ ............................................................................... 66
1. ຄວາມໝາຍ ແລະ ຄວາມສໍາຄັນຂອງໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດ. ............................... 66
ູ້
2. ຂັນຕອນລະອຽດຂອງໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດ ...................................................... 66
ົ່
ູ້ ົ່
2.1. ສໍາຫ ວດ ແລະ ຕັດສິນໃຈເລຼືອກຫົວຂໍເລຼືອງທີຈະປະຕິບັດໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດ
66
ົ່
ົ່
ົ່
ູ້
2.2. ສ ກສາຂໍມ ນທີກ ົ່ ຽວຂູ້ອງກັບເລຼືອງທີຈະປະຕິບັດຈາກເອກະສານ ແລະ ແຫ ົ່ ງຂ ົ່ າວ
ຕ ົ່ າງໆ. 68
2.3. ວາງແຜນການທົດລອງ ,ອອກແບບທົດລອງ ແລະ ວາງທິດທາງປະຕິບັດ ........... 68
2.4. ໂຄງຮ ົ່ າງຂອງໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດ ............................................................ 69
2.5. ລົງມຼືປະຕິບັດໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດ. .......................................................... 70
2.6. ຂຽນບົດລາຍງານໂຄງສູ້າງງານວິທະຍາສາດ. ..................................................... 70
2.7. ການສະເໜີຜົນງານ. ........................................................................................ 71