Page 69 - vitheesone
P. 69
ູ້
ອະທິບາຍໄດູ້ ານກັບແກນຕົນ, ຫ ັງຈາກສະທູ້ອນຢ ົ່ ແວ ົ່ ນກົມແລູ້ວຈະໄປຜ ົ່ ານຈຸດ -ຄ ອ ົ່ ານບົດຮຽນ ແລະ ນາ - ສັງເກດ
ູ້
ົ່
ົ່
ູ້
ູ້
ູ້
ລັດສະໝີແສງ ໜ ງທີນອນຢ ົ່ ແກນຕົນ. ເອີນວ ົ່ າ: ຈຸດສຸມຕົນສັນຍາລັກດູ້ວຍ F ແບບຕັງໃຫູ້ນັກຮຽນຈົດ ທີ ການຕັງ ູ້
ູ້
ົ່
ຜ ົ່ ານ ແລະ ດັງຮ ບ: ເອົາ ແລະ ຄ ອະທິບາຍ ໃຈຄົນ
-ນັກສ ກສາເຮັດ
ສະທູ້ອນຜ ົ່ ານ ສົນທະນາ ໃຫູ້ນໍາເອົາໄປ ຄວູ້າຂອງ
ຕາມຄໍາແນະນໍາ
ົ່
ຈຸດສຸມຂອງ ອ ົ່ ານໃຫູ້ຈຼື ນັກສ ກ
ຂອງຄ ໃຊູ້ເວລາ
ແວ ົ່ ນ I ສາ
i 20ນາທີ
C i 2
M i , O M , -ແຕ ົ່ ລະຄົນຕູ້ອງ
F A
ູ້
ໄດູ້ຄົນຄວູ້າໃຫູ້
ູ້
ເຂົາໃຈ ແລະ
ສາມາດຍົກຕົວຢ ົ່ າງ
ົ່
ປະກົດການທີເກີດ
ູ້
ຂ ນໃນຊີວິດຕົວຈິງ
ູ້
ສັງເກດຮ ບສາມແຈ AIC ແລະ AIF ຈະໄດູ້ tgi=AI/AC - ນັກສ ກສາຕັງໃຈ
ູ້
ແລະ tg2i=AI/AF ຈາກເງ ຼື ອນໄຂສ ກສາຂອງເຮົານັນມ ມ i
ຟັງ ແລະ ບັນທ ກ
ົ່
ນູ້ອຍຈິງໄດູ້ A=O ຫ ຼື A~O ; AF=OF ຫ ຼື AF~OF; -ອະທິບາຍສ ດຈຸດສຸມຂອງ
ເອົາ
AC=OC ຫ ຼື AC~ OC ; i=AI/AC ແລະ 2i=AI/AF ແວ ົ່ ນກົມມີໄລຍະສຸມ