Page 43 - vitheesone
P. 43
ບົດທີ 12 ວິທີການສອນແກູ້ບົດເຝິກຫັດວິທະຍາສາດ.
1. ບາດກູ້າວຂອງການແກູ້ບົດເຝິກຫັດຟີຊິກ.
ູ້
1.1. ອ ົ່ ານຫົວບົດໃຫູ້ແຈູ້ງ(ໃຫູ້ເຂົາໃຈ).
ົ່
1.2. ຂຽນເງ ຼື ອນໄຂທັງໝົດຂອງບົດເຝິກຫັດ.
1.3. ດໍາເນີນການແກູ້ບົດເຝິກຫັດ
1.4. ວິເຄາະຜົນໄດູ້ຮັບ.
ົ່
ູ້
ຕົວຢ ົ່ າງ 1 ນັກກິລາຜ ູ້ໜ ງແລ ົ່ ນໄດູ້ໄລຍະທາງ 40 m ໃນໄລຍະເວລາ 5 s, (ຮ ູ້ວ ົ່ ານັກກິລາຜ ູ້ນັນ
ົ່
ູ້
ແລ ົ່ ນດູ້ວຍຄວາມໄວສະໝໍາສະເໝີ). ຖາມວ ົ່ າຄວາມໄວູ້ຂອງນັກກິລາຜ ູ້ນັນແລ ົ່ ນໃນແຕ ົ່ ລະວິນາທີແມ ົ່ ນ
ົ່
ເທົາໃດ?
ູ້
ອ ົ່ ານຫົວບົດໃຫູ້ແຈູ້ງ(ໃຫູ້ເຂົາໃຈ).
ົ່
ຂຽນເງ ຼື ອນໄຂທັງໝົດຂອງບົດເຝິກຫັດ.
ຂຽນເງ ຼື ອນໄຂຂອງບົດເລກ
S 40 m
t s 5
ຊອກຫາ:
v ?
ດໍາເນີນການແກູ້
S
ນໍາໃຊູ້ສ ດຄິດໄລ ົ່ S t v. , ເຮົາຕູ້ອງການ v ແທນຄ ົ່ າໃສ ົ່ ແບບຕັງ
ູ້
t
S 40 m
v v 8 m s
t s 5
ວິເຄາະຜົນໄດູ້ຮັບ.
ົ່
ູ້
ົ່
ູ້
ູ້
ຍູ້ອນວ ົ່ ານັກກິລາຜ ູ້ນັນແລ ົ່ ນດູ້ວຍຄວາມໄວສະໝໍາສະເໝີ. ດັງນັນ, ຄວາມໄວຂອງນັກກິລາຜ ູ້ນັນແມ ົ່ ນ
8 m s
2. ຄວາມໝາຍຄວາມສໍາຄັນຂອງການແກູ້ບົດເຝິກຫັດເຄມີ.
ົ່
ບົດເຝິກຫັດເຄມີເປັນບົດເຝິກຫັດທີໄດູ້ນໍາໃຊູ້:
- ສ ດເຄມີ.
- ປະຕິກິລິຍາເຄມີ.
- ສົມຜົນເຄມີ.
ົ່
- ຊັງຊາສົມຜົນ
- ຄິດໄລ ົ່ .
ຕົວຢ ົ່ າງ: Cu 2 .......... .... ? CuCl
2