Page 62 - vitheesone
P. 62
ົ່
ູ້
ຜ ົ່ ານມາ ສະທູ້ອນແສງດີ -ຄ ທວນຄຼືນບົດຮຽນເກົາ: ທວນຄຼືນບົດຮຽນ ທີ ໃຈຄົນ
ົ່ ົ່
ຄໍາຖາມທີວ ົ່ າ: ນິຍາມຂອງ ເກົາ ຄວູ້າຂອງ
-ສູ້າງຄວາມ
ແວ ົ່ ນພຽງແມ ົ່ ນແນວໃດ? ນັກສ ກ
ສົນໃຈໃຫູ້ -ນັກສ ກຕອບ 1-2
ົ່
ນັກສ ກ - ອາຈານໃຊູ້ຄໍາຖາມເພຼືອ ຄົນ ສາ
5
ົ່
ູ້
ສາຍາກຮຽນ ລູ້ຽວເຂົາສ ົ່ ບົດຮຽນທີວ ົ່ າ - ສັງເກດ
ນາ
ົ່
ແລະ ຍາກຮ ູ້ ແວ ົ່ ນທີເຮົາເຫັນຢ ົ່ ໃນ ການ
ູ້
-ນັກຮຽນໄດູ້ຄົນ ທີ
ົ່
ບົດຮຽນທີຈະ ການດໍາລົງຊີວິດມີແວ ົ່ ນ ຄວາມ
ຄິດບາງຄົນກໍ ົ່
ົ່
ຮຽນຕໍໄປນີ ູ້ ຫັຍງແດ ົ່ ? ລັກສະນະມັນ ສົນໃຈ
ູ້
ເຂົາໃຈ ແລະ ຍັງມີ
ວ ົ່ າມີຄວາມສໍາ ເປັນແນວໃດ? ຍາກຮ ູ້ບໍ ? ຂອງ
ົ່
ບາງຄົນບໍທັນຮ ູ້
ຄັນຫ າຍ ຖູ້າຍາກຮ ູ້ພວກເຮົາໄປ ນັກຮຽນ
ູ້
ໜູ້ອຍປານໃດ ຮຽນຢ ົ່ ບົດນີກັນເລີຍ
ູ້
ບົດທີ 2 ແວ ົ່ ນກົມ. II. ຂັນສອນ
ົ່
1. ນິຍາມ: ແວ ົ່ ນກົມແມ ົ່ ນພາກສ ົ່ ວນໜ ງຂອງໜ ົ່ ວຍ - ຄ ແບ ົ່ ງນັກສ ກສາອອກ
- ໃຫູ້ນັກສ ກ ມົນທີສະທູ້ອນແສງສະຫວ ົ່ າງໄດູ້ດີ. ເປັນກຸົ່ ມຕາມໂຕະໃນຫູ້ອງ
ົ່
ູ້
ສາ ສາມາດ ແວ ົ່ ນກົມມີສອງຊະນິດ: + ຄໍາຖາມ 1 : ແວ ົ່ ນກົມ - ນັກສ ກສາເຮັດ - ປ ມ - ສັງເກດ
58