Page 65 - vitheesone
P. 65

ູ້
 ອະທິບາຍ     ແວ ົ່ ນກົມຫ ບ: ມີໜູ້າສະທູ້ອນແສງຢ ົ່ ເບຼືອງໃນ ແລະ   ແມ ົ່ ນແວ ົ່ ນແນວໃດ?  ມີ ຕາມຄໍາແນະນໍາ  50  ຕໍາລາ  ການຕັງ ູ້
 ຸ
 ົ່
 ົ່
                                                                  ູ້
 ແລະ  ນິຍາມ  ປິນໜູ້າໃສ ົ່ ຈຸດໃຈກາງ C ຂອງແວ ົ່ ນ ດັງຮ ບ   ຈັກຊະນິດຄຼືຊະນິດໃດ  ຂອງຄ  ເຮັດວຽກ  ນາ  ໃຈຄົນ


 ຂອງແວ ົ່ ນກົມ   M  ,  ແດ ົ່ ?  ພູ້ອມທັງຍົກຕົວຢ ົ່ າງ  ເປັນກຸົ່ ມແລະກຽມ ທີ   ຄວູ້າຂອງ
 M 1     2
                             ູ້
 ແລະ  ປະກົດ  C  ໃຊູ້ເວລາ  50  ນາທີ  ໃນ ຂ ນລາຍງານຍົກ          ນັກສ ກ
 M    O  M  ,
 ູ້
                        ູ້
       ູ້
 ການເກີດຂ ນ     ການຄົນ  ຄວູ້າ  ແລະ  ຂ ນ ຕົວຢ ົ່ າງ           ສາ
 M
 ົ່
 ທີເຄີຍພົບ  2  ລາຍງານ
                           -ໃຊູ້ເວລາ 50                      - ສັງເກດ
 M  ,
 ເຫັນໃນຊີວິດ  1      ົ່
    -ຄ ຈະເລຼືອກເອົາຜ ູ້ທີຈະ ນາທີ                             ການ
 ປະຈໍາວັນ   ູ້
                       ູ້
 ຂ  ນ ລ າ ຍ ງ າ ນ ສ ະ ນັ ນ                                   ຕອບຄໍາ
                           -ແຕ ົ່ ລະຄົນຕູ້ອງ
                  ູ້
    ແຕ ົ່ ລະຄົນຕູ້ອງຄົນ ຄວູ້າ                                ຖາມ
                                ູ້
                           ໄດູ້ຄົນຄວູ້າໃຫູ້
 ູ້
   ແວ ົ່ ນກົມສວດ:  ມີໜູ້າສະທູ້ອນແສງຢ ົ່ ເບຼືອງນອກ  ູ້
    ນໍາກັນໃຫູ້ເຂົາໃຈ          ູ້
 ົ່
 ຂອງແວ ົ່ ນ ແລະ ປິນໜູ້າອອກຈາກຈຸດໃຈກາງ C   ເຂົາໃຈ ແລະ

    ົ່  -ຄ ອະທິບາຍ ແລະ ສະຫ ບ   ສາມາດຍົກຕົວຢ ົ່ າງ
 ຂອງແວ ົ່ ນດັງຮ ບ:     ຸ
                                        ົ່
 - ໃຫູ້ນັກສ ກ              ປະກົດການທີເກີດ
 - ຄ ໃຫູ້ຈົດເອົາ                                             -ນັກຮຽນ
                             ູ້
 ສາສາມາດໃຊູ້               ຂ ນໃນຊີວິດຕົວຈິງ                    ູ້   ົ່
 M 1  M 2  -ຄ ອະທິບາຍ,   ບັນຍາຍ                              ຕັງໃຈຕໍ
 ລັດສະໝີແສງ                              ູ້
                           - ນັກສ ກສາຕັງໃຈ                   ບົດຮຽນ
 M  ການແຕູ້ມຮ ບ,    ບອກ
 ແຕູ້ມຮ ບຂອງ               ຟັງ ແລະ ບັນທ ກ                    ບໍ

 C  M  ,  ຊອກຫາຮ ບເທິງແວ ົ່ ນກົມ
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70