Page 63 - vitheesone
P. 63

ົ່
                                                                  ູ້
 ຜ ົ່ ານມາ   ສະທູ້ອນແສງດີ   -ຄ ທວນຄຼືນບົດຮຽນເກົາ:  ທວນຄຼືນບົດຮຽນ  ທີ   ໃຈຄົນ
          ົ່                 ົ່
    ຄໍາຖາມທີວ ົ່ າ: ນິຍາມຂອງ ເກົາ                            ຄວູ້າຂອງ
 -ສູ້າງຄວາມ
 ແວ ົ່ ນພຽງແມ ົ່ ນແນວໃດ?                                     ນັກສ ກ
 ສົນໃຈໃຫູ້                 -ນັກສ ກຕອບ 1-2
                     ົ່
 ນັກສ ກ  - ອາຈານໃຊູ້ຄໍາຖາມເພຼືອ  ຄົນ                         ສາ
                                               5
                    ົ່
        ູ້
 ສາຍາກຮຽນ   ລູ້ຽວເຂົາສ  ົ່ ບົດຮຽນທີວ ົ່ າ                    - ສັງເກດ
                                               ນາ
       ົ່
 ແລະ ຍາກຮ ູ້  ແວ ົ່ ນທີເຮົາເຫັນຢ  ົ່ ໃນ                      ການ
                                         ູ້
                           -ນັກຮຽນໄດູ້ຄົນ      ທີ
 ົ່
 ບົດຮຽນທີຈະ  ການດໍາລົງຊີວິດມີແວ ົ່ ນ                         ຄວາມ
                           ຄິດບາງຄົນກໍ ົ່
 ົ່
 ຮຽນຕໍໄປນີ ູ້  ຫັຍງແດ ົ່ ? ລັກສະນະມັນ                        ສົນໃຈ
                              ູ້
                           ເຂົາໃຈ ແລະ ຍັງມີ
 ວ ົ່ າມີຄວາມສໍາ  ເປັນແນວໃດ? ຍາກຮ ູ້ບໍ ?                     ຂອງ
                                    ົ່
                           ບາງຄົນບໍທັນຮ ູ້
 ຄັນຫ າຍ  ຖູ້າຍາກຮ ູ້ພວກເຮົາໄປ                               ນັກຮຽນ
            ູ້
 ໜູ້ອຍປານໃດ   ຮຽນຢ  ົ່ ບົດນີກັນເລີຍ

     ູ້
 ບົດທີ 2 ແວ ົ່ ນກົມ.   II. ຂັນສອນ


 ົ່
 1.  ນິຍາມ:     ແວ ົ່ ນກົມແມ ົ່ ນພາກສ ົ່ ວນໜ ງຂອງໜ ົ່ ວຍ  -   ຄ ແບ ົ່ ງນັກສ ກສາອອກ
 -  ໃຫູ້ນັກສ ກ  ມົນທີສະທູ້ອນແສງສະຫວ ົ່ າງໄດູ້ດີ.   ເປັນກຸົ່ ມຕາມໂຕະໃນຫູ້ອງ
 ົ່
                                                        ູ້
 ສາ   ສາມາດ    ແວ ົ່ ນກົມມີສອງຊະນິດ:    +  ຄໍາຖາມ  1 :  ແວ ົ່ ນກົມ  - ນັກສ ກສາເຮັດ     - ປ ມ  - ສັງເກດ



 58
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68