Page 64 - vitheesone
P. 64
ູ້
ອະທິບາຍ ແວ ົ່ ນກົມຫ ບ: ມີໜູ້າສະທູ້ອນແສງຢ ົ່ ເບຼືອງໃນ ແລະ ແມ ົ່ ນແວ ົ່ ນແນວໃດ? ມີ ຕາມຄໍາແນະນໍາ 50 ຕໍາລາ ການຕັງ ູ້
ຸ
ົ່
ົ່
ູ້
ແລະ ນິຍາມ ປິນໜູ້າໃສ ົ່ ຈຸດໃຈກາງ C ຂອງແວ ົ່ ນ ດັງຮ ບ ຈັກຊະນິດຄຼືຊະນິດໃດ ຂອງຄ ເຮັດວຽກ ນາ ໃຈຄົນ
ຂອງແວ ົ່ ນກົມ M , ແດ ົ່ ? ພູ້ອມທັງຍົກຕົວຢ ົ່ າງ ເປັນກຸົ່ ມແລະກຽມ ທີ ຄວູ້າຂອງ
M 1 2
ູ້
ແລະ ປະກົດ C ໃຊູ້ເວລາ 50 ນາທີ ໃນ ຂ ນລາຍງານຍົກ ນັກສ ກ
M O M ,
ູ້
ູ້
ູ້
ການເກີດຂ ນ ການຄົນ ຄວູ້າ ແລະ ຂ ນ ຕົວຢ ົ່ າງ ສາ
M
ົ່
ທີເຄີຍພົບ 2 ລາຍງານ
-ໃຊູ້ເວລາ 50 - ສັງເກດ
M ,
ເຫັນໃນຊີວິດ 1 ົ່
-ຄ ຈະເລຼືອກເອົາຜ ູ້ທີຈະ ນາທີ ການ
ປະຈໍາວັນ ູ້
ູ້
ຂ ນ ລ າ ຍ ງ າ ນ ສ ະ ນັ ນ ຕອບຄໍາ
-ແຕ ົ່ ລະຄົນຕູ້ອງ
ູ້
ແຕ ົ່ ລະຄົນຕູ້ອງຄົນ ຄວູ້າ ຖາມ
ູ້
ໄດູ້ຄົນຄວູ້າໃຫູ້
ູ້
ແວ ົ່ ນກົມສວດ: ມີໜູ້າສະທູ້ອນແສງຢ ົ່ ເບຼືອງນອກ ູ້
ນໍາກັນໃຫູ້ເຂົາໃຈ ູ້
ົ່
ຂອງແວ ົ່ ນ ແລະ ປິນໜູ້າອອກຈາກຈຸດໃຈກາງ C ເຂົາໃຈ ແລະ
ົ່ -ຄ ອະທິບາຍ ແລະ ສະຫ ບ ສາມາດຍົກຕົວຢ ົ່ າງ
ຂອງແວ ົ່ ນດັງຮ ບ: ຸ
ົ່
- ໃຫູ້ນັກສ ກ ປະກົດການທີເກີດ
- ຄ ໃຫູ້ຈົດເອົາ -ນັກຮຽນ
ູ້
ສາສາມາດໃຊູ້ ຂ ນໃນຊີວິດຕົວຈິງ ູ້ ົ່
M 1 M 2 -ຄ ອະທິບາຍ, ບັນຍາຍ ຕັງໃຈຕໍ
ລັດສະໝີແສງ ູ້
- ນັກສ ກສາຕັງໃຈ ບົດຮຽນ
M ການແຕູ້ມຮ ບ, ບອກ
ແຕູ້ມຮ ບຂອງ ຟັງ ແລະ ບັນທ ກ ບໍ
C M , ຊອກຫາຮ ບເທິງແວ ົ່ ນກົມ