Page 17 - vitheesone
P. 17

ົ່
                                                               ູ້
                                                                                             ົ່
                                                   ົ່
                         ປະໃຫູ້ໄຂ ົ່ ໝ ນໄປໄລຍະໜ ງແລູ້ວຂົມໃຫູ້ໄຂ ົ່ ຢຸດນິງທັນທີ ແລູ້ວປະມຼືຢ ົ່ າງໄວຖູ້າຫາກໄຂ ົ່ ບໍໝ ນອີກສະແດງ
                                                      ົ່
                                                                                    ົ່
                     ວ ົ່ າໄຂ ົ່ ເປັນໄຂ ົ່ ສຸກ. ໃນທາງກົງກັນຂູ້າມ ເມຼືອປະມຼືແລູ້ວໄຂ ົ່ ໄດູ້ໝ ນໄດູ້ອີກໜູ້ອຍໜ ງສະແດງວ ົ່ າເປັນໄຂ ົ່ ດິບ.
                                     ົ່
                                   ົ່
                          ົ່
                        ເນຼືອງຈາກເມຼືອຂົມໄຂ ົ່ ສຸກໃຫູ້ຢຸດໝ ນ ເປຼືອກໄຂ ົ່ ຂາວ ແລະ ໄຂ ົ່ ແດງຈະຢຸດໝ ນທັງໝົດພໍປະມຼືແລູ້ວໄຂ ົ່
                                               ົ່
                              ູ້
                                                                                 ົ່
                                                  ົ່
                     ກໍຈະຢຸດນິງໃນທາງກົງກັນຂູ້າມເມຼືອຂົມໄຂ ົ່ ດິບໃຫູ້ຢຸດໝ ນ ມີພຽງເປຼືອກໄຂ ົ່ ທີຢຸດໝ ນໄຂ ົ່ ຂາວ ແລະ ໄຂ ົ່ ແດງ
                                                       ູ້ ູ້
                      ົ່
                                                               ູ້
                                                                                  ົ່
                                       ົ່
                                                            ົ່
                     ທີຢ ົ່ ຂູ້າງໃນຍັງຄົງໝ ນຕໍໄປ ເພາະມີຄວາມອ ງຕ ງ, ດັງນັນພໍປະມຼືໄຂ ົ່ ຍັງຄົງໝ ນຕໍໄປ.
                         ົ່
                                    ູ້
                     3 ທີມາຂອງຂັນຕອນຕ ົ່ າງໆຂອງວິທີການທາງວິທະຍາສາດ
                                               ົ່
                                                                                                     ູ້
                          ວິທີການທາງວິທະຍາສາດທີເຮົາລວບລວມມາໄດູ້ໃນປັດຈຸບັນແມ ົ່ ນໄດູ້ອີງໃສ ົ່ ວິທີການສ ກສາຄົນຄວູ້າ
                                               ົ່
                                                                                                  ົ່
                                                                ົ່
                     ຂອງນັກວິທະຍາສາດຫ າຍທ ົ່ ານທີປະສົບຜົນສໍາເລັດເຊັນ ທ ົ່ ານ ຫ ຍປາສເຕີ ນັກວິທະຍາ ສາດ ຝຣັງ, ທ ົ່ ານກໍ
                                                                        ຸ
                                                                                                  ູ້
                                ູ້
                                                                                               ົ່
                                                                                         ູ້
                                                                                    ົ່
                                                                               ົ່
                                             ົ່
                     ມີວິທີສ ກສາຄົນຄວູ້າຂອງທາງທີຄ ົ່ າຍໆຄຼື ວິທີການຂອງນັກວິທະຍາສາດຜ ູ້ອຼືນໆເຊິງມີຂັນຕອນດັງນີ:
                                     ູ້
                        -  ທໍາຄວາມເຂົາໃຈ ແລະ ກໍານົດລັກສະນະຂອງບັນຫາ
                                           ົ່
                                                         ົ່
                                                                          ົ່
                        -  ກໍານົດສົມມຸດຖານເຊິງເປັນແນວທາງທີຈະຕອບບັນຫາ ແຕ ົ່ ບໍແມ ົ່ ນການເດົາ
                                                             ົ່
                                                   ົ່
                                                                         ູ້
                        -  ສັງເກດວັດຖຸ ຫ ຼື ປະກົດການທີກ ົ່ ຽວຂູ້ອງເພຼືອລວບລວມຂໍມ ນຕ ົ່ າງໆຢ ົ່ າງລະອຽດນໍາມາຈໍາແນກ ແລະ
                                                 ົ່
                                                                                ົ່
                                     ູ້
                           ປຽບທຽບຄົນຫາຮ ບແບບທີຈະເປັນຄໍາຕອບສໍາລັບບັນຫາປັບປຸງເພີມເຕີມສົມມຸດຖານໃຫູ້ຈະແຈູ້ງ
                            ູ້
                           ຂ ນ
                                                                                              ົ່ ູ້
                                         ົ່
                                                             ົ່
                        -  ທໍາການທົດລອງເພຼືອທົດສອບສົມມຸດຖານທີປັບປຸງແລູ້ວວ ົ່ າໄດູ້ຜົນຕາມສົມມຸດຖານທີຕັງໄວູ້
                                                       ູ້
                                        ູ້
                        -  ສະຫ ບຜົນຈາກຂໍມ ນທັງໝົດຈາກນັນຈະເປັນຄໍາຕອບຂອງບັນຫາ
                               ຸ
                                                                                   ູ້
                                                                                ົ່
                                                            ູ້
                           ສະຫ ບແລູ້ວວິທີການທາງວິທະຍາສາດມີຂັນຕອນການດໍາເນີນການດັງນີ:
                               ຸ
                                       ູ້
                        -  ສ ກສາ ແລະ ຕັງບັນຫາ
                            ູ້
                        -  ຕັງສົມມຸດຖານ
                        -  ຫາຫ ັກຖານມາທົດສອບສົມມຸດຖານ (ຖູ້າຈໍາເປັນ)
                        -  ປະເມີນຄວາມຖຼືກຕູ້ອງຂອງສົມມຸດຖານ
                                       ົ່
                        -  ປັບປຸງ ແລະ ເພີມເຕີມສົມມຸດຖານ (ຖູ້າຈໍາເປັນ)
                                                     ົ່
                                                  ົ່
                              ູ້
                        -  ນໍາຂໍສະຫ ບໄປໃຊູ້ກັບບັນຫາອຼືນທີຄູ້າຍກັນ
                                  ຸ
                     4 ໃຈຄວາມ
                                                        ົ່
                                                                                          ົ່
                          ວິທີການທາງນັກວິທະຍາສາດແມ ົ່ ນວິທີການດໍາເນີນການຂອງນັກວິທະຍາສາດທີເຮັດວຽກຢ ົ່ າງເປັນ
                                               ູ້
                                    ູ້
                     ລະບຽບ ແລະ ມີຂັນຕອນ ຫ ຼື ເອີນວ ົ່ າ ຂະບວນການທາງວິທະຍາສາດ.
                                                     ແຜນວາດ ວິທີການທາງວິທະຍາສາດ

                           ກ ໍ ານ ົ ດບັນຫາ     ຕັັ້ ງສົມມຸດຖານ    ປະຕິບັດການທົດລອງ      ວິເຄາະຕີຄວາມໝາຍ

                                                                                          ແລະ ສະຫ ຼຸບ

                                                    ການສຶກສາຄົັ້ນຄວ ັ້ າ ແລະ ລວບລວມຂໍັ້ມູນ
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22