Page 17 - vitheesone
P. 17
ົ່
ູ້
ົ່
ົ່
ປະໃຫູ້ໄຂ ົ່ ໝ ນໄປໄລຍະໜ ງແລູ້ວຂົມໃຫູ້ໄຂ ົ່ ຢຸດນິງທັນທີ ແລູ້ວປະມຼືຢ ົ່ າງໄວຖູ້າຫາກໄຂ ົ່ ບໍໝ ນອີກສະແດງ
ົ່
ົ່
ວ ົ່ າໄຂ ົ່ ເປັນໄຂ ົ່ ສຸກ. ໃນທາງກົງກັນຂູ້າມ ເມຼືອປະມຼືແລູ້ວໄຂ ົ່ ໄດູ້ໝ ນໄດູ້ອີກໜູ້ອຍໜ ງສະແດງວ ົ່ າເປັນໄຂ ົ່ ດິບ.
ົ່
ົ່
ົ່
ເນຼືອງຈາກເມຼືອຂົມໄຂ ົ່ ສຸກໃຫູ້ຢຸດໝ ນ ເປຼືອກໄຂ ົ່ ຂາວ ແລະ ໄຂ ົ່ ແດງຈະຢຸດໝ ນທັງໝົດພໍປະມຼືແລູ້ວໄຂ ົ່
ົ່
ູ້
ົ່
ົ່
ກໍຈະຢຸດນິງໃນທາງກົງກັນຂູ້າມເມຼືອຂົມໄຂ ົ່ ດິບໃຫູ້ຢຸດໝ ນ ມີພຽງເປຼືອກໄຂ ົ່ ທີຢຸດໝ ນໄຂ ົ່ ຂາວ ແລະ ໄຂ ົ່ ແດງ
ູ້ ູ້
ົ່
ູ້
ົ່
ົ່
ົ່
ທີຢ ົ່ ຂູ້າງໃນຍັງຄົງໝ ນຕໍໄປ ເພາະມີຄວາມອ ງຕ ງ, ດັງນັນພໍປະມຼືໄຂ ົ່ ຍັງຄົງໝ ນຕໍໄປ.
ົ່
ູ້
3 ທີມາຂອງຂັນຕອນຕ ົ່ າງໆຂອງວິທີການທາງວິທະຍາສາດ
ົ່
ູ້
ວິທີການທາງວິທະຍາສາດທີເຮົາລວບລວມມາໄດູ້ໃນປັດຈຸບັນແມ ົ່ ນໄດູ້ອີງໃສ ົ່ ວິທີການສ ກສາຄົນຄວູ້າ
ົ່
ົ່
ົ່
ຂອງນັກວິທະຍາສາດຫ າຍທ ົ່ ານທີປະສົບຜົນສໍາເລັດເຊັນ ທ ົ່ ານ ຫ ຍປາສເຕີ ນັກວິທະຍາ ສາດ ຝຣັງ, ທ ົ່ ານກໍ
ຸ
ູ້
ູ້
ົ່
ູ້
ົ່
ົ່
ົ່
ມີວິທີສ ກສາຄົນຄວູ້າຂອງທາງທີຄ ົ່ າຍໆຄຼື ວິທີການຂອງນັກວິທະຍາສາດຜ ູ້ອຼືນໆເຊິງມີຂັນຕອນດັງນີ:
ູ້
- ທໍາຄວາມເຂົາໃຈ ແລະ ກໍານົດລັກສະນະຂອງບັນຫາ
ົ່
ົ່
ົ່
- ກໍານົດສົມມຸດຖານເຊິງເປັນແນວທາງທີຈະຕອບບັນຫາ ແຕ ົ່ ບໍແມ ົ່ ນການເດົາ
ົ່
ົ່
ູ້
- ສັງເກດວັດຖຸ ຫ ຼື ປະກົດການທີກ ົ່ ຽວຂູ້ອງເພຼືອລວບລວມຂໍມ ນຕ ົ່ າງໆຢ ົ່ າງລະອຽດນໍາມາຈໍາແນກ ແລະ
ົ່
ົ່
ູ້
ປຽບທຽບຄົນຫາຮ ບແບບທີຈະເປັນຄໍາຕອບສໍາລັບບັນຫາປັບປຸງເພີມເຕີມສົມມຸດຖານໃຫູ້ຈະແຈູ້ງ
ູ້
ຂ ນ
ົ່ ູ້
ົ່
ົ່
- ທໍາການທົດລອງເພຼືອທົດສອບສົມມຸດຖານທີປັບປຸງແລູ້ວວ ົ່ າໄດູ້ຜົນຕາມສົມມຸດຖານທີຕັງໄວູ້
ູ້
ູ້
- ສະຫ ບຜົນຈາກຂໍມ ນທັງໝົດຈາກນັນຈະເປັນຄໍາຕອບຂອງບັນຫາ
ຸ
ູ້
ົ່
ູ້
ສະຫ ບແລູ້ວວິທີການທາງວິທະຍາສາດມີຂັນຕອນການດໍາເນີນການດັງນີ:
ຸ
ູ້
- ສ ກສາ ແລະ ຕັງບັນຫາ
ູ້
- ຕັງສົມມຸດຖານ
- ຫາຫ ັກຖານມາທົດສອບສົມມຸດຖານ (ຖູ້າຈໍາເປັນ)
- ປະເມີນຄວາມຖຼືກຕູ້ອງຂອງສົມມຸດຖານ
ົ່
- ປັບປຸງ ແລະ ເພີມເຕີມສົມມຸດຖານ (ຖູ້າຈໍາເປັນ)
ົ່
ົ່
ູ້
- ນໍາຂໍສະຫ ບໄປໃຊູ້ກັບບັນຫາອຼືນທີຄູ້າຍກັນ
ຸ
4 ໃຈຄວາມ
ົ່
ົ່
ວິທີການທາງນັກວິທະຍາສາດແມ ົ່ ນວິທີການດໍາເນີນການຂອງນັກວິທະຍາສາດທີເຮັດວຽກຢ ົ່ າງເປັນ
ູ້
ູ້
ລະບຽບ ແລະ ມີຂັນຕອນ ຫ ຼື ເອີນວ ົ່ າ ຂະບວນການທາງວິທະຍາສາດ.
ແຜນວາດ ວິທີການທາງວິທະຍາສາດ
ກ ໍ ານ ົ ດບັນຫາ ຕັັ້ ງສົມມຸດຖານ ປະຕິບັດການທົດລອງ ວິເຄາະຕີຄວາມໝາຍ
ແລະ ສະຫ ຼຸບ
ການສຶກສາຄົັ້ນຄວ ັ້ າ ແລະ ລວບລວມຂໍັ້ມູນ