Page 14 - vitheesone
P. 14

ບົດທີ 2   ວິທີການທາງວິທະຍາສາດ

               1. ວິທີການທາງວິທະຍາສາດ


                   ພວກເຮົາຮ  ູ້ແລູ້ວວ ົ່ າຈາກອາດີດມາເຖິງປັດຈຸບັນ ນັກວິທະຍາສາດແຕ ົ່ ລະຄົນແຕ ົ່ ລະພາກສ ົ່ ວນໄດູ້ມີຄໍາ
                                                                                                 ົ່
                                                       ົ່
                                                                            ົ່
               ເຫັນວ ົ່ າ ວິທີການເຮັດວຽກຂອງນັກວິທະຍາສາດຊິງມີວິວັດທະນາການສ ບຕໍກັນມາຕາມລໍາດັບຈົນໄດູ້ຊຼືວ ົ່ າ
                                                              ົ່
                                          ູ້
                                                                ົ່
                                                                                 ູ້
               ເປັນວິທີການວິທະຍາສາດ ອັນນັນເປັນອົງປະກອບຢ ົ່ າງໜ ງທີພາໃຫູ້ການສ ກສາຄົນຄວູ້າທາງວິທະຍາສາດ
                                                                                               ົ່
                                                                                            ົ່
                                                          ົ່
               ປະສົບຜົນສໍາເລັດ ແລະ ຈະເລີນກູ້າວໜູ້າຢ ົ່ າງວ ົ່ ອງໄວດັງໃນປັດຈຸບັນຈົນວ ົ່ າບຸກຄົນໃນສາຂາວິຊາອ ນກໍໄດູ້ແລ
               ເຫັນຄວາມເໝາະສົມ ແລະ ປະໂຫຍດຂອງວິທີການທາງວິທະຍາສາດວ ົ່ າສາມາດນໍາໄປໃຊູ້ກັບຂະບວນການ
                                                                                              ົ່
                      ູ້
               ສ ກສາຄົນຄວູ້າ ແລະ ສະສົມຄວາມຮ  ູ້ຂອງທຸກສາຂາວິຊາ. ແຕ ົ່ ເປັນວິທີການສະແຫວງຫາຄວາມຮ  ູ້ທົວໄປທີ ົ່
                  ູ້
               ເອີນວ ົ່ າ ວິທີການທາງວິທະຍາສາດ.
                    ູ້
               2. ຂັນຕອນຂອງວິທີການທາງວິທະຍາສາດ
                                       ູ້ ູ້
                  2.1. ກິດຈະກໍາຄວາມອ ງຕ    :ງ  ຈໍາແນກໄຂ ົ່ ດິບກັບໄຂ ົ່ ສຸກໄດູ້ຢ ົ່ າງໃດ(?  )
                     1)  ອຸປະກອນ
                      -  ໄຂ ົ່ ດິບ

                      -  ໄຂ ົ່ ສຸກ
                         ູ້
                     2) ຂໍຄິດລ ົ່ ວງໜູ້າ

                      -  ເວລາໝ ນໄຂ ົ່ ສຸກ, ໄຂ ົ່ ຂາວກັບໄຂ ົ່ ແດງຈະໝ ນຕາມກັນໄປໝົດເຮັດໃຫູ້ໝ ນໄດູ້ຄ ົ່ ອງແຄູ້ວ
                                                              ົ່
                                                         ົ່
                                                            ູ້
                      -  ເວລາໝ ນໄຂ ົ່ ດິບຈະມີພຽງເປຼືອກໄຂ ົ່ ເທົານັນທີໄດູ້ຮັບຄວາມແຮງແຕ ົ່ ໄຂ ົ່ ຂາວ ແລະ ໄຂ ົ່ ແດງຢ ົ່
                         ທາງໃນ (ຍັງຢ ົ່ ໃນສະພາບຂອງແຫ ວ) ຈະໄດູ້ຮັບແຮງໜູ້ອຍກວ ົ່ າ.
                                                                                             ົ່ ົ່
                                                       ູ້ ູ້
                      -  ກົດເກນ 1 ຂອງ ນິວເຕິນ (ກົດເກນອ ງຕ ງ) ເຮັດໃຫູ້ໄຂ ົ່ ຂາວ ແລະ ໄຂ ົ່ ແດງເກຼືອບຈະບໍເຄຼືອນທີ ົ່
                                                           ົ່
                                                                ົ່
                                        ູ້ ູ້ ົ່
                         ເພາະວ ົ່ າມີຄວາມອ ງຕ ງ ຈິງເຮັດໃຫູ້ໄຂ ົ່ ດິບເຄຼືອນທີຊູ້າລົງ.
                     3) ວິທີດໍາເນີນກິດຈະກໍາ
                            ູ້
                        ກ. ຂັນຕອນທີ 1
                                ໝາຍເລກໃສ ົ່ ໄຂ ົ່  ໜ ົ່ ວຍທີ 1 ແລະ ໜ ົ່ ວຍທີ 2
                                                                                ູ້
                      -    ວາງໄຂ ົ່ ໝາຍເລກທີ 1 ເທິງໂຕະ ໃຊູ້ມຼືໝ ນໄຂ ົ່ ຢ ົ່ າງໄວວາ. ຫ ັງຈາກນັນປະມຼືອອກຈາກໄຂ ົ່ ແລູ້ວ
                           ສັງເກດລັກສະນະການໜ ນຂອງໄຂ ົ່  ແລະ ບັນທ ກຜົນ
                                                                                    ູ້
                                                                         ົ່
                      -    ວາງໄຂ ົ່ ໝາຍເລກທີ 2 ເທິງໂຕະ ໃຊູ້ມຼືໝ ນໄຂ ົ່ ຢ ົ່ າງໄວຄຼືເກົາ. ຫ ັງຈາກນັນປະມຼືອອກຈາກໄຂ ົ່
                           ແລູ້ວສັງເກດລັກສະນະການໜ ນຂອງໄຂ ົ່  ແລະ ບັນທ ກຜົນ








                                                         12
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19