Page 14 - vitheesone
P. 14
ບົດທີ 2 ວິທີການທາງວິທະຍາສາດ
1. ວິທີການທາງວິທະຍາສາດ
ພວກເຮົາຮ ູ້ແລູ້ວວ ົ່ າຈາກອາດີດມາເຖິງປັດຈຸບັນ ນັກວິທະຍາສາດແຕ ົ່ ລະຄົນແຕ ົ່ ລະພາກສ ົ່ ວນໄດູ້ມີຄໍາ
ົ່
ົ່
ົ່
ເຫັນວ ົ່ າ ວິທີການເຮັດວຽກຂອງນັກວິທະຍາສາດຊິງມີວິວັດທະນາການສ ບຕໍກັນມາຕາມລໍາດັບຈົນໄດູ້ຊຼືວ ົ່ າ
ົ່
ູ້
ົ່
ູ້
ເປັນວິທີການວິທະຍາສາດ ອັນນັນເປັນອົງປະກອບຢ ົ່ າງໜ ງທີພາໃຫູ້ການສ ກສາຄົນຄວູ້າທາງວິທະຍາສາດ
ົ່
ົ່
ົ່
ປະສົບຜົນສໍາເລັດ ແລະ ຈະເລີນກູ້າວໜູ້າຢ ົ່ າງວ ົ່ ອງໄວດັງໃນປັດຈຸບັນຈົນວ ົ່ າບຸກຄົນໃນສາຂາວິຊາອ ນກໍໄດູ້ແລ
ເຫັນຄວາມເໝາະສົມ ແລະ ປະໂຫຍດຂອງວິທີການທາງວິທະຍາສາດວ ົ່ າສາມາດນໍາໄປໃຊູ້ກັບຂະບວນການ
ົ່
ູ້
ສ ກສາຄົນຄວູ້າ ແລະ ສະສົມຄວາມຮ ູ້ຂອງທຸກສາຂາວິຊາ. ແຕ ົ່ ເປັນວິທີການສະແຫວງຫາຄວາມຮ ູ້ທົວໄປທີ ົ່
ູ້
ເອີນວ ົ່ າ ວິທີການທາງວິທະຍາສາດ.
ູ້
2. ຂັນຕອນຂອງວິທີການທາງວິທະຍາສາດ
ູ້ ູ້
2.1. ກິດຈະກໍາຄວາມອ ງຕ :ງ ຈໍາແນກໄຂ ົ່ ດິບກັບໄຂ ົ່ ສຸກໄດູ້ຢ ົ່ າງໃດ(? )
1) ອຸປະກອນ
- ໄຂ ົ່ ດິບ
- ໄຂ ົ່ ສຸກ
ູ້
2) ຂໍຄິດລ ົ່ ວງໜູ້າ
- ເວລາໝ ນໄຂ ົ່ ສຸກ, ໄຂ ົ່ ຂາວກັບໄຂ ົ່ ແດງຈະໝ ນຕາມກັນໄປໝົດເຮັດໃຫູ້ໝ ນໄດູ້ຄ ົ່ ອງແຄູ້ວ
ົ່
ົ່
ູ້
- ເວລາໝ ນໄຂ ົ່ ດິບຈະມີພຽງເປຼືອກໄຂ ົ່ ເທົານັນທີໄດູ້ຮັບຄວາມແຮງແຕ ົ່ ໄຂ ົ່ ຂາວ ແລະ ໄຂ ົ່ ແດງຢ ົ່
ທາງໃນ (ຍັງຢ ົ່ ໃນສະພາບຂອງແຫ ວ) ຈະໄດູ້ຮັບແຮງໜູ້ອຍກວ ົ່ າ.
ົ່ ົ່
ູ້ ູ້
- ກົດເກນ 1 ຂອງ ນິວເຕິນ (ກົດເກນອ ງຕ ງ) ເຮັດໃຫູ້ໄຂ ົ່ ຂາວ ແລະ ໄຂ ົ່ ແດງເກຼືອບຈະບໍເຄຼືອນທີ ົ່
ົ່
ົ່
ູ້ ູ້ ົ່
ເພາະວ ົ່ າມີຄວາມອ ງຕ ງ ຈິງເຮັດໃຫູ້ໄຂ ົ່ ດິບເຄຼືອນທີຊູ້າລົງ.
3) ວິທີດໍາເນີນກິດຈະກໍາ
ູ້
ກ. ຂັນຕອນທີ 1
ໝາຍເລກໃສ ົ່ ໄຂ ົ່ ໜ ົ່ ວຍທີ 1 ແລະ ໜ ົ່ ວຍທີ 2
ູ້
- ວາງໄຂ ົ່ ໝາຍເລກທີ 1 ເທິງໂຕະ ໃຊູ້ມຼືໝ ນໄຂ ົ່ ຢ ົ່ າງໄວວາ. ຫ ັງຈາກນັນປະມຼືອອກຈາກໄຂ ົ່ ແລູ້ວ
ສັງເກດລັກສະນະການໜ ນຂອງໄຂ ົ່ ແລະ ບັນທ ກຜົນ
ູ້
ົ່
- ວາງໄຂ ົ່ ໝາຍເລກທີ 2 ເທິງໂຕະ ໃຊູ້ມຼືໝ ນໄຂ ົ່ ຢ ົ່ າງໄວຄຼືເກົາ. ຫ ັງຈາກນັນປະມຼືອອກຈາກໄຂ ົ່
ແລູ້ວສັງເກດລັກສະນະການໜ ນຂອງໄຂ ົ່ ແລະ ບັນທ ກຜົນ
12