Page 52 - vitheesone
P. 52

ບົດທີ 14 ແຜນການຮຽນການສອນວິທະຍາສາດ


            1.  ຄວາມສໍາຄັນຂອງແຜນການຮຽນການສອນວິທະຍາສາດ
                                                     ົ່
                   ແຜນການຮຽນ-ການສອນມີຄວາມສໍາຄັນເພຼືອຊ ົ່ ວຍໃຫູ້ການດໍາເນີນການຮຽນ-ການສອນມີປະສິດທິພາບ
                   ູ້
               ສ ງຂ ນ, ການວາງແຜນດໍາເນີນກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນໃຫູ້ເໝາະກັບລະດັບຄວາມສາມາດ ແລະ
                                      ູ້
                                                    ົ່
                                                                          ົ່
               ຄວາມຮັບຮ ູ້ຂອງຜ ູ້ຮຽນ, ເນຼືອໃນວິຊາ ແລະ ເພຼືອນໍາຜ ູ້ຮຽນໄປສ ົ່ ຈຸດປະສົງທີວາງໄວູ້.
               2. ໂຄງຮ ົ່ າງການກະກຽມແຜນການຮຽນ ການສອນວິທະຍາສາດ.                   -
                    ົ່
                                     ູ້
                  ເພຼືອໃຫູ້ເປັນລະບົບມີຂັນກະກຽມ ຫ ຼື ໂຄງຮ ົ່ າງການກະກຽມການຮຽນ-ການສອນວິທະຍາສາດປະກອບ
                  ດູ້ວຍ:


                               ການສໍາຫ ວດບັນຫາ ແລະ ຊັບພະຍາກອນ



                               ການກໍານົດປະສົບການການຮຽນ-ການສອນ




                                          ການວິເຄາະຜ ູ້ຮຽນ


                                                                ູ້
                              ການວິເຄາະ ແລະ ການຈັດລະດັບເນຼືອໃນຕ ົ່ າງໆ


                                ການກໍານົດວິທີການສອນ ແລະ ກິດຈະກໍາ

                                               ົ່
                                    ການກໍານົດສຼືການຮຽນ-ການສອນ



                              ການກໍານົດແນວທາງການວັດ ແລະ ປະເມີນຜົນ
                               ດໍາເນີນການຂຽນແຜນການສອນ-ການຮຽນ


                              ົ່
               3. ລັກສະນະທົວໄປຂອງແຜນການຮຽນການສອນວິທະຍາສາດ                       -

                  3.1. ຄວາມໝາຍ:
                                                                       ູ້
                       ລັກສະນະຂອງແຜນການຮຽນ-ການສອນ ໝາຍເຖິງອັນດັບຂັນຕອນກິດຈະກໍາທັງໝົດຂອງຜ ູ້ສອນ
                                                           ູ້
                                      ົ່
                                                                                                ົ່
               ແລະ ຜ ູ້ຮຽນ ໄດູ້ກໍານົດໄວູ້ເຊິງປະກອບມີຈຸດປະສົງເນຼືອໃນວິຊາ, ກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນ, ສຼືການ
                                                       ົ່
               ຮຽນ-ການສອນ, ການວັດຜົນການປະເມີນຜົນ, ບໍວ ົ່ າແຜນການຮຽນ-ການສອນ ໄລຍະຍາວລະດັບວິຊາ ຫ ຼື
                                          ູ້
               ລະດັບບົດຮຽນກໍມີອົງປະກອບພຼືນຖານຄຼືກັນ.




                                                         50
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57