Page 52 - vitheesone
P. 52
ບົດທີ 14 ແຜນການຮຽນການສອນວິທະຍາສາດ
1. ຄວາມສໍາຄັນຂອງແຜນການຮຽນການສອນວິທະຍາສາດ
ົ່
ແຜນການຮຽນ-ການສອນມີຄວາມສໍາຄັນເພຼືອຊ ົ່ ວຍໃຫູ້ການດໍາເນີນການຮຽນ-ການສອນມີປະສິດທິພາບ
ູ້
ສ ງຂ ນ, ການວາງແຜນດໍາເນີນກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນໃຫູ້ເໝາະກັບລະດັບຄວາມສາມາດ ແລະ
ູ້
ົ່
ົ່
ຄວາມຮັບຮ ູ້ຂອງຜ ູ້ຮຽນ, ເນຼືອໃນວິຊາ ແລະ ເພຼືອນໍາຜ ູ້ຮຽນໄປສ ົ່ ຈຸດປະສົງທີວາງໄວູ້.
2. ໂຄງຮ ົ່ າງການກະກຽມແຜນການຮຽນ ການສອນວິທະຍາສາດ. -
ົ່
ູ້
ເພຼືອໃຫູ້ເປັນລະບົບມີຂັນກະກຽມ ຫ ຼື ໂຄງຮ ົ່ າງການກະກຽມການຮຽນ-ການສອນວິທະຍາສາດປະກອບ
ດູ້ວຍ:
ການສໍາຫ ວດບັນຫາ ແລະ ຊັບພະຍາກອນ
ການກໍານົດປະສົບການການຮຽນ-ການສອນ
ການວິເຄາະຜ ູ້ຮຽນ
ູ້
ການວິເຄາະ ແລະ ການຈັດລະດັບເນຼືອໃນຕ ົ່ າງໆ
ການກໍານົດວິທີການສອນ ແລະ ກິດຈະກໍາ
ົ່
ການກໍານົດສຼືການຮຽນ-ການສອນ
ການກໍານົດແນວທາງການວັດ ແລະ ປະເມີນຜົນ
ດໍາເນີນການຂຽນແຜນການສອນ-ການຮຽນ
ົ່
3. ລັກສະນະທົວໄປຂອງແຜນການຮຽນການສອນວິທະຍາສາດ -
3.1. ຄວາມໝາຍ:
ູ້
ລັກສະນະຂອງແຜນການຮຽນ-ການສອນ ໝາຍເຖິງອັນດັບຂັນຕອນກິດຈະກໍາທັງໝົດຂອງຜ ູ້ສອນ
ູ້
ົ່
ົ່
ແລະ ຜ ູ້ຮຽນ ໄດູ້ກໍານົດໄວູ້ເຊິງປະກອບມີຈຸດປະສົງເນຼືອໃນວິຊາ, ກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນ, ສຼືການ
ົ່
ຮຽນ-ການສອນ, ການວັດຜົນການປະເມີນຜົນ, ບໍວ ົ່ າແຜນການຮຽນ-ການສອນ ໄລຍະຍາວລະດັບວິຊາ ຫ ຼື
ູ້
ລະດັບບົດຮຽນກໍມີອົງປະກອບພຼືນຖານຄຼືກັນ.
50