Page 53 - vitheesone
P. 53

3.2. ອົງປະກອບຂອງການຈັດແຜນກິດຈະກໍາການຮຽນ ການສອນ.             -
                            ກ. ຈຸປະສົງຂອງແຜນການຮຽນ-ການສອນ:

                                                          ົ່
                                                                                           ົ່
                                  ຈຸດປະສົງຂອງວິຊາວິທະຍາສາດທີກໍານົດໄວູ້ໃນຫ ັກສ ດຈະເປັນຈຸດປະສົງທົວໄປແຕ ົ່ ລະວິຊາມີ
                                    ູ້
                                                                         ົ່
                                                                            ູ້
                     ລັກສະນະດູ້ານເນຼືອໃນ ແລະ ວິທີການສອນແຕກຕ ົ່ າງກັນ. ດັງນັນ, ຈຸດປະສົງແຜນການສອນແມ ົ່ ນ
                                                             ົ່
                              ົ່
                     ປະໂຫຍດທີກ ົ່ າວເຖິງຄວາມຕູ້ອງການໂດຍແນໃສ ົ່ ເລຼືອງຮຽນຮ  ູ້ກ ົ່ າວສ ົ່ ຜົນສໍາເລັດກ ົ່ ອນການຮຽນຮ  ູ້.
                                ູ້
                             ຂ. ເນຼືອໃນວິຊາ:
                                                                                                ົ່
                                                            ູ້
                                ມີຄວາມໝາຍກວມລວມໄປເຖິງເນຼືອໃນຄວາມຮ  ູ້ທັກສະ ແລະ ທັດສະນະຄະຕິທີຖຼືກຕູ້ອງກັບ
                                  ູ້
                     ການສອນມີ: ເນຼືອໃນດູ້ານຄວາມຮ  ູ້ວິທະຍາສາດ, ທັກສະຂະບວນການສະແຫວງຫາຄວາມຮ  ູ້ວິທະຍາສາດ,
                                                                           ົ່
                     ທັກສະການປະຕິບັດຕົວຈິງ ແລະ ທັດສະນະຄະຕິທາງວິທະຍາສາດທີລະບຸໄວູ້ໃຫູ້ຄົບຖູ້ວນທຸກດູ້ານ.
                             ຄ. ກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນ:

                                ປະກອບດູ້ວຍກິດຈະກໍາຂອງຜ ູ້ຮຽນ ແລະ ກິດຈະກໍາຂອງຜ ູ້ສອນໂດຍຜ ູ້ສອນຈະຕູ້ອງວາງ

                     ແຜນດໍາເນີນກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນໃຫູ້ເໝາະສົມກັບລະດັບຄວາມສາມາດຮັບຮ  ູ້ຂອງຜ ູ້ຮຽນຢ ົ່ າງດີ.
                              ົ່
                                                       ົ່
                                                              ູ້
                              ງ. ສຼືການຮຽນ-ການສອນ: ຕູ້ອງມີສຼືນໍາໃຊູ້ເຂົາໃນກິດຈະກໍາຕ ົ່ າງໆຄ ຕູ້ອງກະກຽມໃຫູ້ເໝາະສົມ ແລະ
                     ທັນເວລາ.
                               ສ. ການວັດຜົນ ແລະ ປະເມີນຜົນ:
                                  ົ່
                                        ົ່
                                                                 ູ້
                                     ົ່
                                 ເພຼືອຢັງເບິງລະດັບຄວາມຮັບຮ  ູ້, ຄວາມເຂົາໃຈຂອງນັກຮຽນ...
                        3.3. ລັກສະນະຂອງແຜນການຮຽນ-ການສອນ
                                                                     ົ່
                                                                                           ູ້
                                       ົ່
                             ລັກສະນະທົວໄປຂອງແຜນການຮຽນ-ການສອນທີຕູ້ອງຄໍານ ງເຖິງບັນຫາລຸ ົ່ ມນີ:
                              -  ແຜນການຮຽນ-ການສອນມີລັກສະນະສົມມຸດຖານມີການກໍານົດສະຖານະການໄວູ້...
                                                   ົ່
                                             ູ້
                              -  ມີຈຸດປະສົງເປົາໝາຍທີສັດເຈນ ແລະ ສາມາດປະຕິບັດໄດູ້...
                              -  ການວາງແຜນຕູ້ອງຄໍານ ງເຖິງເວລາກິດຈະກໍາ ແລະ ຄວນຈະກຽມກິດຈະກໍາສໍາຮອງໄວູ້...
                                                                                                ູ້
                              -  ວາງແຜນຕູ້ອງໃຫູ້ມີການສະຫ ບເປັນໄລຍະ ແລະ ມີການສັງລວມຄວາມຮ  ູ້ໃນບັນສຸດທູ້າຍ...
                                                         ຸ
                                                                                           ົ່
                                                                                              ູ້
                              -  ມີການຄາດຄະເນໄວູ້ລ ົ່ ວງໜູ້າກ ົ່ ຽວກັບຄໍາຖາມ ແລະ ບັນຫາຂອງຜ ູ້ຮຽນທີເຂົາໃຈຍາກ...
                                                 ົ່
                                                                       ູ້
                              -  ເວລາໃຊູ້ຄໍາຖາມເພຼືອກະຕຸ ູ້ນຜ ູ້ຮຽນໃຫູ້ມີການຄົນຄິດຕູ້ອງມີກິດຈະກໍາການຮຽນ-ການສອນ
                                  ປະສານສົມທົບກັບຄວາມຮ  ູ້...
                                                                    ົ່
                              -  ໃນການວາງແຜນກ ົ່ ຽວກັບບົດສອນ ແລະ ສຼືການສອນຕູ້ອງໃຫູ້ຄົບຖູ້ວນພຽງພໍ ແລະ  ເໝາະ
                                  ສົມ...

                     4. ການຂຽນແຜນການສອນວິທະຍາສາດ.

                                                                           ົ່
                                                                                   ົ່
                                                 ົ່
                           ແຜນການສອນວິທະຍາສາດກໍຄູ້າຍຄຼືກັບແຜນການສອນວິຊາອ ນໆໂດຍທົວໄປແລູ້ວປະກອບມີ:
                                           ູ້
                        ແຜນການສອນໄລຍະສັນ(ບົດສອນ) ແລະ ແຜນການສອນໄລຍະຍາວ (ປະມວນການສອນ)
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58