Page 50 - vitheesone
P. 50

-  ກໍາມະການ 4 ທ ົ່ ານ 1 ທ ົ່ ານແມ ົ່ ນຜ ູ້ຮັກສາເວລາ.
                      -  ແບ ົ່ ງນັກຮຽນອອກເປັນ 2 ກຸ ົ່ ມ ຝ ົ່ າຍສະເໜີ ແລະ ຝ ົ່ າຍຄູ້າຍ ແຕ ົ່ ລະກຸ ົ່ ມເລຼືອກເອົາຫົວໜູ້າ 1 ຄົນ

                          ົ່
                         ທີເຫັນວ ົ່ າມີຄວາມສາມາດນໍາພາລ ກທີມຕອບໂຕູ້ຝ ົ່ າຍກົງກັບຂູ້າມໄດູ້ສໍາເລັດ.
                               ູ້
                                  ູ້
                      -  ການຂ ນເວົາຕູ້ອງຊສັບປ ົ່ ຽນກັບລະຫ ົ່ ວາງຝ ົ່ າຍສະເໜີ ແລະ ຝ ົ່ າຍຄູ້າຍ.
                                                                                ົ່
                                                            ູ້
                                                                            ົ່
                               ູ້
                      -  ການເວົາຂອງນັກໂຕູ້ວາທີແຕ ົ່ ລະຝ ົ່ າຍຕູ້ອງເວົາໃນຂອບເຂດຫົວເລຼືອງທີກໍານົດໃຫູ້.
                                         ູ້
                                                        ົ່
                      -  ໃຊູ້ເວລາໃນການເວົາພຽງແຕ ົ່  5 ນາທີ ຕໍ 1 ຄົນ.
                  7.6. ມາດຖານໃນການໃຫູ້ຄະແນນ.
                                           ູ້
                      -  ມາລະຍາດໃນການເວົາ                 10 ຄະແນນ
                      -  ເຫດຜົນ                           20 ຄະແນນ

                      -  ຫ ັກຖານ                          20 ຄະແນນ
                      -  ຫັກລູ້າງ                         20 ຄະແນນ

                              ູ້
                      -  ລ ກຫ ີນ                          30 ຄະແນນ
                                                 ູ້
                                                     ູ້
                            ົ່
                         ົ່
                  7.7. ສິງທີຄວນເອົາໃຈໃສ ົ່ ເວລາຂ ນເວົາ.
                          ົ່
                      -  ບໍໃຊູ້ຄໍາຫຍາບຊູ້າ (ກ , ມ ງ).
                                                                           ົ່
                                   ົ່
                                                                ົ່
                                                                     ູ້
                                                  ູ້
                                                       ູ້
                          ົ່
                      -  ບໍຄວນນໍາເລຼືອງສ ົ່ ວນຕົວມາເວົາ ( ເວັນເສຍແຕ ົ່ ເລຼືອງນັນເປັນເລຼືອງດີ) ແລະ ມີການພົວພັນກັນ
                                     ົ່
                           ູ້
                                                   ູ້
                         ເນຼືອໃນຂອງເລຼືອງການໂຕູ້ວາທີນັນ.
                          ົ່
                                                                       ົ່
                      -  ບໍຄວນສະແດງຄວາມທັບຖົມກັນແບບເສຍຫາຍ (ນອກເລຼືອງ).
                          ົ່
                                           ົ່
                      -  ບໍຄວນສະແດງອາລົມບໍດີໃຫູ້ຝ ົ່ າຍກົງກັນຂູ້າມ
                          ົ່
                                                       ົ່
                                    ົ່
                      -  ບໍຄວນບອກຊຼືຜ ູ້ໂຕູ້ວ ົ່ າທີ (ຄວນອອກຊຼືຕໍາແໜ ົ່ ງໃນການໂຕູ້ວາທີ).
                                           ົ່
                                 ູ້
                          ົ່
                      -  ບໍຄວນເວົາເກີນເວລາທີກໍານົດ
                      -  ເຫດຜົນຕູ້ອງຈະແຈູ້ງ
                                  ູ້ ົ່
                                        ູ້
                      -  ແຍກຫົວຂໍທີຈະເວົາໃຫູ້ລະອຽດ
                              ູ້
                      -  ຍົກຂໍດີຂອງຝ ົ່ າຍຕົວເອງ ແລະ ຍົກຈຸດອ ົ່ ອນຂອງຝ ົ່ າຍກົງກັນຂູ້າມ
                      -  ການຊອກຫາຫ ັກຖານມາອູ້າງຕູ້ອງຖ ກກັບວິທະຍາສາດ ດີແທູ້ຄວນຊອກຫາຈາກເອກະສານ,
                         ດູ້ານວິທະຍາສາດ, ຈາກການສອບຖາມຜ ູ້ມີປະສົບການ
                                      ົ່
                      -  ໃຊູ້ອຸປະກອນເພຼືອເປັນຫ ັກຖານ (ປົດສະເຕີ, ຄໍາຂັວນ)
                                      ົ່
                                          ູ້
                                                                       ົ່
                      -  ການຫັກລູ້າງເພີມຂໍເສຍໃຫູ້ຝ ົ່ າຍກົງກັນຂູ້າມ, ໃຊູ້ວິທີຕໍລອງແບບດຽວກັນ ຕົວຢ ົ່ າງ: ເຂົາ
                         ຮູ້ອງເພງມາຕູ້ອງຮູ້ອງເພງຕອບ ຖູ້າເປັນບົດກອນກໍຕູ້ອງຕອບຄຼືນດູ້ວຍບົດກອນ.
                                    ູ້
                      -  ການໃຊູ້ລ ກຫ ີນເຮັດໃຫູ້ຜ ູ້ຟັງມີຄວາມຕິດອົກຕິດໃຈໂດຍໃຊູ້ລີລາທ ົ່ າທາງໃນການໃຊູ້ພາສາ ແລະ
                         ສໍານວນຖຼືກຕູ້ອງ.


                                                         48
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55