Page 50 - vitheesone
P. 50
- ກໍາມະການ 4 ທ ົ່ ານ 1 ທ ົ່ ານແມ ົ່ ນຜ ູ້ຮັກສາເວລາ.
- ແບ ົ່ ງນັກຮຽນອອກເປັນ 2 ກຸ ົ່ ມ ຝ ົ່ າຍສະເໜີ ແລະ ຝ ົ່ າຍຄູ້າຍ ແຕ ົ່ ລະກຸ ົ່ ມເລຼືອກເອົາຫົວໜູ້າ 1 ຄົນ
ົ່
ທີເຫັນວ ົ່ າມີຄວາມສາມາດນໍາພາລ ກທີມຕອບໂຕູ້ຝ ົ່ າຍກົງກັບຂູ້າມໄດູ້ສໍາເລັດ.
ູ້
ູ້
- ການຂ ນເວົາຕູ້ອງຊສັບປ ົ່ ຽນກັບລະຫ ົ່ ວາງຝ ົ່ າຍສະເໜີ ແລະ ຝ ົ່ າຍຄູ້າຍ.
ົ່
ູ້
ົ່
ູ້
- ການເວົາຂອງນັກໂຕູ້ວາທີແຕ ົ່ ລະຝ ົ່ າຍຕູ້ອງເວົາໃນຂອບເຂດຫົວເລຼືອງທີກໍານົດໃຫູ້.
ູ້
ົ່
- ໃຊູ້ເວລາໃນການເວົາພຽງແຕ ົ່ 5 ນາທີ ຕໍ 1 ຄົນ.
7.6. ມາດຖານໃນການໃຫູ້ຄະແນນ.
ູ້
- ມາລະຍາດໃນການເວົາ 10 ຄະແນນ
- ເຫດຜົນ 20 ຄະແນນ
- ຫ ັກຖານ 20 ຄະແນນ
- ຫັກລູ້າງ 20 ຄະແນນ
ູ້
- ລ ກຫ ີນ 30 ຄະແນນ
ູ້
ູ້
ົ່
ົ່
7.7. ສິງທີຄວນເອົາໃຈໃສ ົ່ ເວລາຂ ນເວົາ.
ົ່
- ບໍໃຊູ້ຄໍາຫຍາບຊູ້າ (ກ , ມ ງ).
ົ່
ົ່
ົ່
ູ້
ູ້
ູ້
ົ່
- ບໍຄວນນໍາເລຼືອງສ ົ່ ວນຕົວມາເວົາ ( ເວັນເສຍແຕ ົ່ ເລຼືອງນັນເປັນເລຼືອງດີ) ແລະ ມີການພົວພັນກັນ
ົ່
ູ້
ູ້
ເນຼືອໃນຂອງເລຼືອງການໂຕູ້ວາທີນັນ.
ົ່
ົ່
- ບໍຄວນສະແດງຄວາມທັບຖົມກັນແບບເສຍຫາຍ (ນອກເລຼືອງ).
ົ່
ົ່
- ບໍຄວນສະແດງອາລົມບໍດີໃຫູ້ຝ ົ່ າຍກົງກັນຂູ້າມ
ົ່
ົ່
ົ່
- ບໍຄວນບອກຊຼືຜ ູ້ໂຕູ້ວ ົ່ າທີ (ຄວນອອກຊຼືຕໍາແໜ ົ່ ງໃນການໂຕູ້ວາທີ).
ົ່
ູ້
ົ່
- ບໍຄວນເວົາເກີນເວລາທີກໍານົດ
- ເຫດຜົນຕູ້ອງຈະແຈູ້ງ
ູ້ ົ່
ູ້
- ແຍກຫົວຂໍທີຈະເວົາໃຫູ້ລະອຽດ
ູ້
- ຍົກຂໍດີຂອງຝ ົ່ າຍຕົວເອງ ແລະ ຍົກຈຸດອ ົ່ ອນຂອງຝ ົ່ າຍກົງກັນຂູ້າມ
- ການຊອກຫາຫ ັກຖານມາອູ້າງຕູ້ອງຖ ກກັບວິທະຍາສາດ ດີແທູ້ຄວນຊອກຫາຈາກເອກະສານ,
ດູ້ານວິທະຍາສາດ, ຈາກການສອບຖາມຜ ູ້ມີປະສົບການ
ົ່
- ໃຊູ້ອຸປະກອນເພຼືອເປັນຫ ັກຖານ (ປົດສະເຕີ, ຄໍາຂັວນ)
ົ່
ູ້
ົ່
- ການຫັກລູ້າງເພີມຂໍເສຍໃຫູ້ຝ ົ່ າຍກົງກັນຂູ້າມ, ໃຊູ້ວິທີຕໍລອງແບບດຽວກັນ ຕົວຢ ົ່ າງ: ເຂົາ
ຮູ້ອງເພງມາຕູ້ອງຮູ້ອງເພງຕອບ ຖູ້າເປັນບົດກອນກໍຕູ້ອງຕອບຄຼືນດູ້ວຍບົດກອນ.
ູ້
- ການໃຊູ້ລ ກຫ ີນເຮັດໃຫູ້ຜ ູ້ຟັງມີຄວາມຕິດອົກຕິດໃຈໂດຍໃຊູ້ລີລາທ ົ່ າທາງໃນການໃຊູ້ພາສາ ແລະ
ສໍານວນຖຼືກຕູ້ອງ.
48